#

Customer Service Specialist z j. angielskim

KrakowDirect Tours&Transfers

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

KrakowDirect - wiodąca firma na krakowskim rynku turystyki lokalnej/przyjazdowej poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:

Customer Service Specialist z j. angielskim / Doradca klienta zagranicznego

Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie obsługa klientów zagranicznych planujących pobyt w Krakowie, a w szczególności:

- bieżące kontakty z klientem – email i telefon

- przygotowywanie ofert usług turystycznych

- rezerwowanie biletów oraz przewodników dla klientów w atrakacjach turystycznych

- obsługa wieloetapowego systemu rezerwacji

- organizacja piltów wycieczek

- współpraca z agentami firmy ws. sprzedaży i obsługi usług turystycznych i transportowych.

Zapewniamy:

- ciekawą pracę w młodym, energicznym zespole

- różnorodne zadania, codzienne wyzwania stymulujące rozwój

- możliwość rozwoju w strukturach firmy (awansu)

- perspektywę zdobycia doświadczenia w pracy z klientem zagranicznym z różnych krajów Świata

- możliwość zatrudnienia na stałe na umowę o pracę

- stabilne wynagrodzenie z perspektywą wyższych zarobków w miarę nabywania doświadczenia i przyjmowania większego zakresu obowiązków

- możliwość zapoznania się z charakterem pracy podczas płatnego okresu próbnego

- elastyczne godziny pracy (praca w systemie zmian: porannej i popołudniowej)

- karta Multisport+ po okresie próbnym

Oferta pracy dostępna jest od zaraz.

Wymagania

Kompetencje i kwalifikacje wymagane od kandydatów:

- wykształcenie: osoby w trakcie studiów na wyższej uczelni (co najmniej 2 rok studiów I stopnia) lub absolwenci ; preferowane kierunki: turystyka, ekonomiczne

- biegła praktyczna znajomość j. angielskiego w mowie oraz w piśmie

- dobrze rozwinięte kompetencje w zakresie komunikacji interpersonalnej oraz inteligencji emocjonalnej - sumienność i dokładność w wykonywaniu zadań

- sprawność w obsłudze przeglądarek internetowych, programów poczty elektronicznej

- podstawowa znajomość pakietu MS Office

- dyspozycyjność - minimum 30 h w tygodniu

Mile widziane:

- znajomość języka hiszpańskiego lub włoskiego lub niemieckiego

- doświadczenie na podobnym stanowisku.

Osoby zainteresowane ofertą i spełniające powyższe wymagania proszone są o przesłanie CV w języku angielskim ze zdjęciem przez Gumtree. Dodatkowe informacje można zamieścić w liście motywacyjnym lub w treści wiadomości.

Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi wyłącznie na wybrane przez siebie zgłoszenia i spełniające ww. kryteria. Prośba o umieszczenie na CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926)”

Prezentacja firmy

KrakowDirect to wiodąca firma na krakowskim rynku turystyki lokalnej/prz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
3 250PLN - 4 750PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Praca w hotelu / Turystyka, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi