Customer Service Specialist with German
PolskaCustomer Service Specialist with German
Polska
NR REF.: 1153670
Dla naszego klienta, nowo powstającej firmy z branży e-commerce zajmującej się sprzedażą akcesoriów do urządzania wnętrz poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Customer Service Specialist with German.
W nowej roli będziesz pracował jako członek zespołu Customer Care, będąc odpowiedzialnym za codzienny kontakt zarówno e-mailowy, jak i telefoniczny z klientami zewnętrznymi firmy. Do Twoich zadań należeć będzie bieżąca opieka nad procesami zakupu/sprzedaży oraz monitorowaniu tych transakcji, a także wysyłki towarów czy przyjmowanie reklamacji.
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem niemieckim B2/C1 oraz językiem angielskim, ponieważ praca będzie wykonywana w tych dwóch językach. Idealny kandydat posiada ok. roczne doświadczenie w zespole Customer Care, ale chętnie spotkamy się również z kandydatami bez doświadczenia, chcących rozwijać się w strukturach korporacyjnych oraz kontakcie z klientem. Szukamy osób kontaktowych, z biznesowym podejściem do klienta, dobrze organizujących swój czas pracy i grafik zadań.
Oferujemy zatrudnienie w modelu 100% Home Office z dowolnego miejsca w Polsce, nasz klient jest odpowiedzialny za zapewnienie kompleksowego sprzętu do pracy. Wynagrodzenie na tym stanowisku może wynosić od 6000 do 7500 brutto w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności. Przed rozpoczęciem pracy otrzymasz profesjonalne 3 tygodniowe szkolenie wdrażające do pracy oraz pakiet benefitów. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę fix term na pierwszy okres próbny pół roku z możliwością współpracy długofalowej.
Polska
NR REF.: 1153670
Dla naszego klienta, nowo powstającej firmy z branży e-commerce zajmującej się sprzedażą akcesoriów do urządzania wnętrz poszukujemy kandydata/tki na stanowisko Customer Service Specialist with German.
W nowej roli będziesz pracował jako członek zespołu Customer Care, będąc odpowiedzialnym za codzienny kontakt zarówno e-mailowy, jak i telefoniczny z klientami zewnętrznymi firmy. Do Twoich zadań należeć będzie bieżąca opieka nad procesami zakupu/sprzedaży oraz monitorowaniu tych transakcji, a także wysyłki towarów czy przyjmowanie reklamacji.
Poszukujemy kandydatów posługujących się biegle językiem niemieckim B2/C1 oraz językiem angielskim, ponieważ praca będzie wykonywana w tych dwóch językach. Idealny kandydat posiada ok. roczne doświadczenie w zespole Customer Care, ale chętnie spotkamy się również z kandydatami bez doświadczenia, chcących rozwijać się w strukturach korporacyjnych oraz kontakcie z klientem. Szukamy osób kontaktowych, z biznesowym podejściem do klienta, dobrze organizujących swój czas pracy i grafik zadań.
Oferujemy zatrudnienie w modelu 100% Home Office z dowolnego miejsca w Polsce, nasz klient jest odpowiedzialny za zapewnienie kompleksowego sprzętu do pracy. Wynagrodzenie na tym stanowisku może wynosić od 6000 do 7500 brutto w zależności od posiadanego doświadczenia i umiejętności. Przed rozpoczęciem pracy otrzymasz profesjonalne 3 tygodniowe szkolenie wdrażające do pracy oraz pakiet benefitów. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę fix term na pierwszy okres próbny pół roku z możliwością współpracy długofalowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.