Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/08/2021.

Customer Service Specialist with German

Kraków, zagranica

Michael Page

Opis stanowiska pracy

Customer Experience Specialist is responsible for the order management process: order processing in ERP, management of customers, communication, contact with logistics and manufacturing, as well as invoicing and delivering an outstanding customer experience by serving as the primary customer point of contact.

Client Details

Our Client is an international, stable and well-recognized company. For their Shared Service Center located in Cracow we are looking for Candidates interested in the position of Customer Experience Specialist with German.

Description

  • Responsibility for supply management in consultation with other departments.
  • Order processing in ERP.
  • Management of customers.
  • Communication, contact with logistics and manufacturing, as well as with suppliers.
  • Serving as the primary customer point of contact.
  • Handling the end-to-end customer experience - ownership of the process.

Profile

  • Fluent written and spoken German and communicative English.
  • Bachelor's degree (or equivalent education or experience in similar roles).
  • Experience working in a customer-facing role will be an asset.
  • Experience in Business to Business customer support and an international environment.
  • Experience with CRM / ERP systems.

Job Offer

  • Possibilities to grow within the structures.
  • Home office, private medical care, multisport card, group insurance.
  • Training and development opportunities.
  • Full time contract.

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
07/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry