#

Customer Service Specialist with German / Dutch / French or Spanish - remotely

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Specialist with German / Dutch / French or Spanish - remotely

Miejsce pracy: Poznań
4-6-61694

For our Client, an international, dynamically growing company, we are looking for a new members on the position of Customer Service Specialist.

Responsibilities:
- Handling customer support and technical-support related questions of customers and partners
- Provide prompt, reliable, and accurate information to customers while maintaining effective communications by adjusting to the pace and technical level of the customer
- Help customers with information about the products and services, using relevant call handling protocols
- Ensuring contact resolution in a timely manner, while maintaining the highest level of quality in every customer interaction
- Assist customers or escalate service related issues to the appropriate department in accordance to the client’s processes and procedures
- Ensure compliance to customer Data Privacy and Security Policy
- Communicate positively with team members, customers, and other partners

Requirements:
- Customer Care experience will be a plus
- Positive and enthusiastic personality and approach to work
- Ability to take right decisions, strong sense of ownership and accountability
- Ability to apply creativity to resolving problems
- Willing to learn new skills and grow with the company
- Excellent communication skills (both written and oral), with the ability to communicate professionally
- Both English and second foreign language on the level of B2

Benefits:
- Possibility to work remotely
- Direct employment contract for an indefinite period
- Cafeteria
- Training opportunities
- Diverse and friendly work atmosphere
- Modern office environment (Poznan / Warsaw)
- Local and global career progression opportunities

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi