#

Customer Service / Sales Specialist with Nordic Language

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service / Sales Specialist with Nordic Language

Miejsce pracy: Poznań
4-23-58060

For our Client, the international company - SSC in Poznań, we are currently looking for candidates for the new position:

Customer Service Specialist with Nordic Language

Main duties:

- Supporting sales back office in Netherlands
- Supporting retailers in handling their daily business
- Creation a positive customer experience for each retailer and relevant touchpoint
- Accepting and processing home appliance orders from our retail partners
- Checking the ability to deliver, possibly offering alternative solutions and product advice
- Creation of offers in coordination with the sales force
- Clarifying and processing customer complaints (including subsequent creation of credit notes) in alignment with the relevant specialist departments
- Capture home appliance returns based on defined policies
- Processing general administrative tasks of the department
- Deliver input to continuous improvement and potential enhancements of processes and solutions

Requirements:
- Relevant work experience (up to 1 year) in a contact center or similar - Experience with customer requests
- Education: Bachelor (e.g., Business administration or of a comparable study program) or equivalent / higher education
- Excellent written and oral communication in English (min. B2) and Danish / Finnish / Norwegian or Swedish
- Good MS-Office skills and already first experience and skills in SAP
- Excellent communication skills
- Assertiveness, flexibility, resilience
- Good Team-player able to work in cross cultural team
- Customer centric mindset
- Solution focused – acts “customer first in perfect execution”
- Attention to detail and ability to deliver accurate results

Benefits:
- Work in a professional, multinational and dynamic environment
- Extensive benefit package (including private healthcare and Multisport card)
- Work based on work-life balance concept
- Friendly and supportive working atmosphere
- Opportunity to grow and develop in a team of professionals
- Possibility of being involved in local initiatives and social action projects

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi