Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 13/12/2019.

Customer Service Representative with Portuguese and Spanish

Kraków, małopolskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Key responsibilities:

  • receiving, processing and responding to customer queries and orders (sent electronically, by phone or via the internal IT system)
  • provide necessary information on product availability, prices and delivery schedules
  • suggesting tailored solutions and products for customers
  • serves as a communication link between clients and the rest of the organization to ensure rapid response
  • monitoring supply, responding to problem situations and taking action to accelerate delivery
  • supporting other team members in their work, transferring knowledge, training junior employees of the department

Qualifications and education:

  • fluent Spanish and Portuguese (Portuguese)
  • communicative English
  • degree in economics, communication and social sciences - is a plus

Skills / experience / knowledge:

  • strong customer focus, willingness to support the customer and tailoring solutions
  • experience in customer service environments; sales / marketing - is a plus.
  • professional attitude to everyday professional duties, meticulousness; developed communication skills and willingness to work in a group
  • good operational knowledge of SAP, SFA and CRM tools

What we offer you:

  • career development in a multinational and dynamic environment
  • stable employment - permanent job contract
  • attractive salary
  • additional set of benefits - Multisport Card, Private medical health care, Life insurance
  • very good location - Cracow City Center

Permanent employment offer.

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry