SiDLY to polska firma technologiczna, twórca opaski telemedycznej i systemu teleopieki. Jako firma prężnie działająca w dziedzinie IoT stawiamy na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych.
Obecnie do swojego zespołu poszukujemy nieocenionego wsparcia w obszarze produkcji i serwisu na stanowisko
Customer Service Manager
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- bieżąca współpraca z klientami
- realizacja wdrożeń systemu u klienta
- prowadzenie szkoleń (online, w siedzibie spółki lub u klienta)
- przygotowanie i prowadzenie procesu wdrażania systemu u klientów oraz wsparcie techniczne (wyjazdy do klienta na terenie całej Polski)
- sporządzanie raportów / sprawozdań z przeprowadzonych działań i zgłoszeń klientów
- inicjowanie działań usprawniających kontakt z klientem i zrozumienie produktu
- bieżąca obsługa zgłoszeń klientów
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- wynagrodzenie stałe oraz możliwość prowizji za wyniki spółki
- pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole
- pracę w biurze przy metrze
- przyjazną atmosferę
- możliwość rozwoju zawodowego
- dostęp do innowacyjnych technologii i realny wpływ na ich rozwój
- telefon służbowy
Wymagania
- min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
-zdolności analityczne i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
- wysoka kultura osobista i skrupulatność
- zainteresowanie nowymi technologiami
- czynne prawo jazdy kategorii B
- znajomość zagadnień teleinformatycznych mile widziana
- ukończone studia techniczne mile widziane