#

Customer Service Manager (Order Management)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Customer Service Manager (Order Management)

Miejsce pracy: Łódź
9-6-72069

We współpracy z naszym Klientem - znaną, międzynarodową firmą produkcyjną, poszukujemy obecnie Kandydatów na stanowisko Kierownika Zespołu Obsługi Klienta i Zarządzania Zamówieniami

Lokalizacja: zachodnia część aglomeracji łódzkiej

Zadania:
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za kontakt z Klientami (głównie zagranicznymi) i realizację zamówień
- Kontakt z Klientami zewnętrznymi w zakresie realizacji zamówień
- Ścisła współpraca z innymi działami w firmie (głównie planowanie, zakupy, sprzedaż, obsługa posprzedażowa)
- Prowadzenie działań optymalizacyjnych (np. w zakresie kosztów transportu)
- Nadzór nad dokumentacją
- Przygotowywanie raportów, monitorowanie wskaźników wydajności

Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziana Logistyka, Zarządzanie)
- Minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze obsługi Klienta/realizacji zamówień w firmie produkcyjnej
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym
- Znajomość narzędzi wspierających proces realizacji zamówień (SAP, OMS)
- Umiejętność zarządzania finansami w projekcie
- Dojrzałość biznesowa
- Gotowość do pracy w dynamicznycm środowisku
- Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w znanej, międzynarodowej firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Praca hybrydowa (3 dni w biurze)
- Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie między 7 a 9:00)
- Premia roczna do wynagrodzenia
- Kafeteria My Benefit
- Karta Multisport
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy i szkolenia
- Eventy integracyjne, pikniki rodzinne

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi