Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 15/05/2021.

Customer Service Manager (French Speaker)

Kraków, małopolskie

Antal Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej szukamy osoby na stanowisko:

Customer Service Manager


Twoje przyszłe obowiązki:

  • zarządzanie codziennym prowadzeniem biur obsługi klienta obsługujących bazę klientów francuskojęzycznych, aby zapewnić sprawiedliwy i spójny rozkład obciążenia pracą, przy odpowiednim skupieniu się na priorytetach
  • dbanie o osiągnięcie celów indywidualnych, zespołowych i regionalnych
  • współpraca z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi - użytkownikami końcowymi, wsparciem technicznym, planowaniem / logistyką i sprzedażą
  • raportowanie na temat kluczowych wskaźników obsługi klienta i wskaźników KPI w regionie
  • coaching, mentoring i szkolenie obecnych i nowych członków na różnych stanowiskach
  • przestrzeganie i dbanie o świadomość zasad i procedur
  • ścisła współpraca z działem finansów, aby zapewnić zgodność korporacyjną i księgową
  • poprowadzenie zespołu obsługi klienta do wspierania wzrostu przychodów
  • wszelkie inne obowiązki wynikające ze stanowiska

 

Wymagania naszego klienta:

  • potwierdzone doświadczenie i sukcesy na podobnych stanowiskach
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • dobra znajomość IT - MS Office - Power Point, Excel, SAP, Tableau i SFDC
  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego oraz angielskiego
  • wykształcenie wyższe
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
  • proaktywne podejście do współpracowników i klientów
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem (także w formie zdalnej)
  • umiejętność pracy pod presją czasu


Nasz klient oferuje:

  • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku oraz podnoszenia swoich umiejętności i umiejętności
  • możliwość stworzenia nowego zespołu
  • ,możliwość wzięcia udziału w tranzycji procesów
  • atrakcyjne wynagrodzenie składające się z wynagrodzenia podstawowego i rocznej premii oraz szerokiego pakietu świadczeń
  • świetną atmosferę i komfortowe warunki pracy
  • i wiele więcej ... aplikuj i pytaj :)

Prezentacja firmy

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest... w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.

W Antal od zawsze cenimy ekspercką wiedzę, dlatego jako jedna z pierwszych firm rekrutacyjnych w Polsce zaczęliśmy działać w ramach wyspecjalizowanych dywizji. Branżowe ukierunkowanie naszych konsultantów sprawia, że są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, posiadającymi unikalną wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi oraz najnowszych trendów na rynku pracy.

Do każdego z projektów angażujemy indywidualnie dobrany zespół specjalistów Antal. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, gwarantującą osiągnięcie celu oraz satysfakcję z przeprowadzonych działań.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta
do góry