Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 03/08/2021.

Opis stanowiska pracy

Customer Service Advisor
Kraków
NR REF.: 1152579


Oferta
Zachęcam do aplikowania osoby, które chcą rozpocząć swoją pierwszą pracę w korporacji - jest to idealne miejsce na podniesienie kwalifikacji. Naszym klientem jest globalna korporacja, która świadczy usługi z zakresu zarządzania ryzykiem, ubezpieczeń, reasekuracji maklerskich jak i bankowości inwestycyjnej. 

Obowiązki
Wsparcie bieżących działań administracyjnych, odpowiadanie za kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientem z Wielkiej Brytanii.

Wymagania
Zaawansowana znajomość języka Angielskiego min. (C1), podstawowa znajomości pakietu office oraz chęci rozwoju w obszarze HR.

Co zyskujesz?
Pełne wdrożenie do pełnienia obowiązków, szerokie możliwości rozwoju, rozbudowany pakiet szkoleń a także możliwości pracy zdalnej.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry