Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/02/2020.

Customer Service Advisor

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Service Advisor
Kraków
NR REF.: 1133332

Dla naszego Klienta - międzynarodowej, rozpoznawalnej na rynku korporacji, poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Advisor with English.

Projekt docelowo rusza od 03.02.2020.

Do Twoich obowiązków będzie należałowspieranie pracowników Klienta w obsłudze platformy benefitowej, doradztwo w kwestii ich wyboru, czy wsparcie techniczne.

Od Kandydatów oczekujemybardzo dobrej znajomości języka angielskiego (B2+,C1)

Oferujemyprzeszkolenie i wprowadzenie do pracy codzienny kontakt z językiem angielskim i międzynarodowe środowisko pracy.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry