#

Customer Service Advisor DUTCH Speaker

WiPjobs

40-282 Katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

From high-level services, through managing equipment and operating systems, internal or access networks to managing applications, IT operations, availability, configurations, and changes. By working in an international environment. We use a number of foreign languages.

Responsibilities
After an induction training you will be able to:
Handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer,
Analyze and resolve most common inquiries using step-by-step solutions provided to you,
Deliver high-quality standard service to customers,
Cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues.

Wymagania

If you have:

very good Dutch language skills,
good English language skills,
pro client attitude and communication skills,
basic experience in Windows 7 and MS Office,
customer service experience (is an asset but is not necessary),
team player, problem-solving attitude and efficient task management skills,

Prezentacja firmy

WiPjobs focuses its business on qualified, professional and skill... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Czas trwania umowy
Indefinite
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi