#

Customer Experience Maker

Hays Poland

Kraków, małopolskie

Hays Poland

Customer Experience Maker

Kraków
Customer Experience Maker
Kraków
NR REF.: 1146237

Dla naszego Klienta międzynarodowej, rozpoznawalnej firmy ze swoją lokalizacją w centrum Krakowa poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Advisor. 

Stanowisko jest związane z telefoniczną obsługą klienta (UK) i procesowaniem zgłoszeń w wewnętrznym systemie firmy. 

Od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. C1), co najmniej rocznego doświadczenia w środowisku biurowym - Recepcja/Obsługa Klienta/Stanowiska asystenckie, oraz komunikatywności i otwartości w relacjach z Klientem. 

Oferujemy 
pełne wdrożenie do obowiązków, prywatną opiekę medyczną, oraz możliwość pracy zdalnej. 


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi