Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 21/09/2021.

Customer Experience Maker

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Experience Maker
Kraków
NR REF.: 1146237

Dla naszego Klienta międzynarodowej, rozpoznawalnej firmy ze swoją lokalizacją w centrum Krakowa poszukujemy osób na stanowisko Customer Service Advisor. 

Stanowisko jest związane z telefoniczną obsługą klienta (UK) i procesowaniem zgłoszeń w wewnętrznym systemie firmy. 

Od Kandydatów oczekujemy zaawansowanej znajomości języka angielskiego (min. C1), co najmniej rocznego doświadczenia w środowisku biurowym - Recepcja/Obsługa Klienta/Stanowiska asystenckie, oraz komunikatywności i otwartości w relacjach z Klientem. 

Oferujemy 
pełne wdrożenie do obowiązków, prywatną opiekę medyczną, oraz możliwość pracy zdalnej. 


What you need to do now
If you're interested in this role, click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/08/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry