Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/01/2022.

Customer Experience Consultant - work from February

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Customer Experience Consultant - work from February
Kraków
NR REF.: 1146848


We are looking for a person with fluent English - C1 and first experience in the field of customer service, responsibilities are related to the daily support of UK customers.

Customer support is mainly based on telephone contact. This is a complex job consisting of taking care of the client and solving his current problems.
This job does not contain proposing sales offers to the clients!

The office is placed in Kraków, job is carried in the office,  possibility of remote job.
The candidate should have an EU citizenship or access to the Polish labour market in Poland if no EU citizen.

Benefit package from the company contains the Multisport card, private health package and many more! 

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry