Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/09/2021.

Opis stanowiska pracy

Customer Care - Specialist or Junior
Kraków
NR REF.: 1154753

For our Client, a global Company located in the city cetre in Kraków, we are looking for candidates interested in Customer Care Specialist or Customer Care Junior Specialist position! 

What you need to get this job offer?

Fluency in English - C1 levell
Knowledge of MS Office
Previous one year experience (as an intern or regular employee) in corporate or non corporate environment in tasks related with communication with Clients or in English translator/teacher role

Daily duties:

Managing customers queries addressed by email or phone
Advising customers and building their positive experience 
Inputting data into the system
Social Media support

What we offer:
Standard contract of employment, special training, full induction, benefits such as multisport card and private health care, salary between 4500-6000 gross (based on your skills and language level).

Interested in more details? Send us your CV IN ENGLISH!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/09/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry