Opis stanowiska pracy
Customer Care Manager
Kraków
NR REF.: 1180220
For our international client, we are looking for a Customer Care Manager who will take responsibility for leading a team in the EMEA market. Our client has an office located in Kraków.
Responsibilities:
- Lead a team of around 50 customer care agents.
- Set clear performance expectations, monitor individual and team performance, and provide constructive feedback to drive improvements.
- Report on performance to SLA/KPI.
- Optimize customer support processes to enhance efficiency, response times, and overall customer satisfaction with a key focus on global process standardization.
- Support quality assurance programs.
- Resolve escalated customer issues, demonstrating exceptional problem-solving skills and a commitment to customer satisfaction.
- Analyze data and KPIs to identify trends, areas for improvement, and opportunities for innovation.
- Review weekly and monthly trends to accurately forecast results.
- Create learning and development training programs to equip agents with the skills and knowledge needed to excel in their roles.
- Review and analyze customer feedback to drive product and service enhancements and the customer experience.
Requirements:
- Fluent English and knowledge of other European languages on the B2 level will be a plus.
- Experience in leading a team min 3 years of experience.
- Strong interpersonal and communication skills.
- Exceptional problem-solving and decision-making abilities.
- Proficiency in customer support software and tools.
- Demonstrated ability to analyze data and use it to drive improvements.
- Excellent organizational and time management skills.
- Previous experience in SAP/ Salesforce.com/ Service-Max/ MS-Business Objects.
The employer offers:
- Work equipment - laptop
- Attractive salary
- Full-time employment contract.
- Implementation and workshop training
- Private medical care
- Multisport
- Work in a developing and stable company
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/12/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi