#

CSV Customer Service Representative I

HAYS

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

CSV Customer Service Representative I
Wrocław
NR REF.: 1193734


Dla naszego klienta z branży ochrony zdrowia, poszukujemy kandydata/tki na stanowisko CSV Customer Service Representative I.
W nowej roli będziesz wspierać projekt wdrożenia system SAP S/4HANA. Twoim głównym zadaniem będzie zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta zgodnie z ustalonymi procedurami i standardami.  


Do kluczowych obowiązków należą:
  • Przetwarzanie zamówień i przygotowywanie korespondencji 
  • Wspieranie klientów i odpowiadanie na ich potrzeby w celu zapewnienia satysfakcji 
  • Praca zgodnie z ustalonymi procedurami i instrukcjami 
  • Współpraca z zespołem i raportowanie do przełożonego
     
Od kandydatów oczekujemy: 
  • Umiejętności szybkiego uczenia się 
  • Dbałości o szczegóły 
  • Orientacji na klienta i wysokiej kultury obsługi 
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym 
  • Gotowości do pracy w dynamicznym środowisku projektowym
     

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia, możliwość pracy w modelu hybrydowym. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową w stale powiększającym się zespole.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi