Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/06/2020.

CRM Analyst

Warsaw, mazowieckie

Devire

Opis stanowiska pracy

Naszym klientem jest międzynarodowa, rozpoznawalna firma z branży Retail, posiadająca sieć sklepów stacjonarnych i prężnie działający sklep internetowy. Obecnie, w związku z rozwojem zespołu, dla naszego Klienta poszukujemy analitycznej i strategicznej osoby na stanowisko Analityka CRM. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie CRM Managera i całego biznesu w zakresie dostarczania i interpretacji danych oraz przedstawiania rekomendacji działań marketingowych i sprzedażowych firmy.

 

Zadania:

  • ścisła współpraca z przełożonym przy opracowywaniu i ulepszaniu strategii komunikacji CRM
  • wykorzystanie narzędzi data mining do przygotowywania regularnych i ad-hoc analiz oraz raportów (np. analiza zachowań klientów, KPIs programu lojalnościowego, analizy biznesowe i finansowe)
  • dostarczanie opartych na danych i insightach rekomendacji do kampanii marketingowych, sprzedażowych i procesu obsługi klienta
  • segmentacja klientów, identyfikacja zachowań konsumentów i trendów w CX, kanale sprzedaży oraz w obrębie kategorii czy marki
  • przygotowywanie i ewaluacja kampanii promocyjnych (selekcja i targetowanie odbiorców kampanii mailingowych, SMS-owych, newsletterów, testy A/B, wysyłka kampanii, optymalizacja i rekomendacje dotyczących planowanych działań marketingowych)
  • koordynacja wymagań dotyczących analizy danych sklepów, działu e-commerce oraz centrali
  • ustawianie promocji w systemach
  • ścisła współpraca, wymiana wiedzy i doświadczeń z Analitykami CRM ze struktur regionalnych

 

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach analitycznych/IT
  • minimum 2-letnie doświadczenie w data mining i interpretacji danych, mile widziane w firmie funkcjonującej w modelu omnichannel
  • rozwinięte umiejętności analityczne połączone ze znajomością systemów analitycznych i bazodanowych oraz systemów CRM
  • znajomość SQL (preferowane T-SQL), mile widziana znajomość R i Tableau
  • umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z innymi oraz jasnego formułowania wniosków i argumentowania
  • skrupulatność, koncentracja na detalach oraz dobra organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji zadań
  • pozytywna postawa, gotowość do podejmowania inicjatyw i proponowania nowych rozwiązań, pasja do CRM
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia i atrakcyjne wynagrodzenie
  • bogaty pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowo-rekreacyjna, możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego, dodatkowe dni płatnego urlopu okolicznościowego, zniżka na zakupy w sklepach, niespodzianka urodzinowa, itd.)
  • pracę w nowoczesnym biurze w okolicach Centrum
  • dobrą, przyjazną atmosferę pracy, wśród otwartych ludzi z pasją
  • możliwość realnego, długoterminowego rozwoju w międzynarodowej organizacji

Prezentacja firmy

Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 20 lat... reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.

Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media
do góry