Opis stanowiska pracy
Cost Analyst with English
Kraków
NR REF.: 1191281
For our client, we are currently looking for a
Cost Analyst with English in Kraków.
We are looking for candidates for Junior and Specialist positions.
Why is it worth it?- Professional Development: This position will allow you to grow in a dynamic environment, acquire new skills, and expand your knowledge in cost analysis.
- Job Stability: We offer an employment contract directly with our client.
- Flexibility: Hybrid work model (3 days in the office, 2 days from home) and flexible working hours (between 6:00 AM and 10:00 AM).
- Benefits: Annual bonus, private medical care with Luxmed.
Responsibilities:- Collecting and analyzing financial data to estimate costs related to labor, materials, overhead, and other operational expenses.
- Identifying and recommending cost-saving opportunities.
- Conducting ongoing cost analyses and preparing detailed reports for management.
- Collaborating with various departments to gather and interpret cost data.
- Performing variance analysis by comparing budgeted costs to actual costs.
- Monitoring and updating cost control systems.
- Supporting financial planning and forecasting.
- Conducting audits to ensure cost accuracy and compliance with financial regulations.
Why is this offer unique?- Prestigious Company: The recruitment is conducted for a renowned company in the automotive industry.
- Ideal Candidate: We seek individuals who enjoy working with large amounts of data, are meticulous, and have experience working with Excel and SAP.
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi