Opis stanowiska pracy
Controlling Manager
Konin
NR REF.: 1184934
We’re looking for an experienced Controlling Manager who will join our client – an international production company located in Słupca.
Key Responsibilities:
- Act as the first point of contact for the finance-related matters within Supply Chain, Manufacturing Operations and other finance stakeholders.
- Conduct financial and operational analyses to enhance plant efficiency and cost-effectiveness.
- Coordinate financial analyses prepared by the team.
- Oversee day-to-day financial management operations to support the business.
- Implement and refine finance and accounting policies and procedures.
- Lead and develop a team – talent management, performance evaluation and others.
- Utilise a comprehensive understanding of accounting, cost control and financial analysis practices – good practices to guide direct reports.
Qualifications and skills:
- Bachelor’s/master’s degree in finance, controlling or related field.
- Extensive knowledge of the manufacturing environment.
- Previous, relevant experience and extensive knowledge in controlling, managerial and finance accounting
- Fluency in English.
- People management experience – preferred qualification.
Benefits:
- Cafeteria System.
- Life insurance.
- Private medical care.
- Meal Voucher.
- Opportunity to work and grow in a fast-paced international environment.
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodow...
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej na świecie firmy zajmującej się rekrutacją specjalistyczną.
Hays działa na rynku rekrutacyjnym od ponad 50 lat, posiada ponad 250 biur, w których łącznie pracuje ponad 10 tysięcy ekspertów w 20 specjalizacjach.
W 2003 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 200 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Cechą wyróżniającą HAYS jest unikalny system rekrutacji wysokiej klasy specjalistów w oparciu o podział na dywizje:
HAYS Accountancy & Finance
HAYS Construction & Property
HAYS IT & Telecom
HAYS Manufacturing
HAYS Pharma & Healthcare
HAYS Sales & Marketing
HAYS Executive
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/05/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa