Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/04/2019.

Compliance Specialist

Bielsko-Biała, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Compliance Specialist
Bielsko-Biała
NR REF.: 1120233


Dla naszego klienta, jednego z największych producentów w obszarze przemysłu ciężkiego, poszukujemy specjalisty ds. zgodności do działu handlowego.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: opracowywanie, nowelizowanie i wdrażanie wewnętrznych regulaminów, procedur i instrukcji w obszarze Pionu Handlowego, weryfikację aktualności oraz optymalizacją istniejących procedur handlowych, monitorowaniem zgodności działania Pionu Handlowego ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych oraz wewnętrznych procedurach handlowych.

Od idealnego kandydata oczekujemy doświadczenia w pracy w obszarze zgodności, znajomości regulacji związanych z obszarem Compliance, znajomości języka angielskiego (poziom B2) bardzo dobrej organizacji czasu pracy i samodzielności.

Firma oferuje atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna), elastyczny czas pracy, kursy językowe oraz dalsze możliwości rozwoju.

Zapraszamy do wysłania dokumentów. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniają oczekiwania Klienta.

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Zapisz ofertę
do góry