Opis stanowiska pracy
Compensation and Benefits Manager
Strzelce Opolskie
NR REF.: 1180641
Obecnie dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej posiadającej swój zakład w Strzelcach Opolskich poszukujemy osoby na stanowisko Compensation and Benefits Manager’a.
Osoba na tym stanowisku będzie członkiem Globalnego Zespołu odpowiadającego za obszar Compensation and Benefits w grupie. Jako ekspert z zakresu wynagrodzeń, świadczeń i płac będzie wspierała cztery Europejskie lokalizacje. Do jej zadań będzie należało:
- Współpraca z Globalnym Dyrektorem odpowiedzialnym za obszar wynagrodzeń i HCM oraz lokalnymi Managerami Działów HR w celu wspierania realizacji lokalnych działań w zakresie wynagrodzeń, świadczeń i płac, zgodnie z polityką Grupy i lokalnymi przepisami w czterech Europejskich oddziałach firmy.
- Nadzór nad lokalnymi zasadami i polityką wynagrodzeń i świadczeń oraz zapewnienie jej zgodności z wymogami ustawowymi i regulacjami. Prowadzenie okresowych audytów lokalnych zespołów HR.
- Nadzór nad procesami płacowymi i koordynacja współpracy z zewnętrznymi dostawcami w przypadku outsourcingu płac, wsparcie lokalnych Managerów HR w tym zakresie.
- Wsparcie w dalszym wdrażaniu outsourcingu płac w wielu lokalizacjach.
- Ocena stanowisk pracy i analiza porównawcza wynagrodzeń z wykorzystaniem metodologii Willis Towers Watson (WTW).
- Zarządzaj flotą samochodów służbowych we współpracy z zewnętrznymi dostawcami usług leasingowych.
- Prowadzenie szkoleń dla lokalnych Działów HR z zakresu procesów wynagrodzeń i płac.
- Współpraca z innymi członkami zespołu w realizacji cyklicznych zadań takich jak tworzenie planów motywacyjnych, aktualizacja wynagrodzeń, budżetowanie, przygotowywanie raportów.
- Współpraca z Zespołem w celu zidentyfikowania i optymalizacji pracy w ramach cyfrowej transformacji HR.
Poszukujemy osoby posiadającej:
- min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze płac czy Compensation and Benefits w międzynarodowym środowisku (mile widziane doświadczenie w pracy w firmie produkcyjnej),
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B2),
- dobrą znajomość przepisów prawa pracy i kompleksowe rozumienie procesu płacowego,
- doświadczanie w zakresie metodologii oceny pracy (preferowane Willis Towers Watson (WTW), bądź metodologie Hay Korn Ferry lub Mercer),
- doświadczenie w pracy z systemami HCM, mile widziana znajomość Workday oraz umiejętność obsługi programów pakietu MS Office, w tym programu Excel,
- umiejętność myślenia analitycznego wraz z dbałością o szczegóły,
- dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- gotowość do podróży służbowych.
Nasz klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w globalnych strukturach,
- wsparcie międzynarodowego zespołu,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- dodatkowe benefity.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/12/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca HR / Kadry / Rekrutacja