Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/06/2021.

Client Service with French (and English)

Kraków, małopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Client Service with French (and English)
Kraków
NR REF.: 1149733

Your new company
One of the world's largest banking and financial services organisations!


Your new responsibilities:
responding promptly to queries from clients and other company's departments, managing and supporting clients and team members, being first point of contact, handling and responding to email messages and phone calls


Requirements:
both English and French at min. B2 level, open for providing problems and queries solutions to the clients, experience in finance/banking/payments and in customer service


What you'll get in return
stable job in professional team, relax and game room, fresh fruit and coffee, private health care, car parking, full time job


What you need to do now
Click 'apply now' to forward an up-to-date copy of your CV!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry