Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 28/01/2022.

Opis stanowiska pracy

Naszym Klientem jest ogólnopolska sieć handlowa działająca w oparciu o sklepy stacjonarna jak i e-commerce. W związku z dalszym wzrostem szukamy doświadczonych, nastawionych na rozwój i pracę w zmieniającym się otoczeniu biznesowym kandydatów na stanowisko Dyrektora Finansowego – Członka Zarządu.
Lokalizacja: Kraków
 
CFO/Board MemberMiejsce pracy: Kraków

Zadania:

  • Kreowanie strategii finansowej firmy oraz nadzór nad jej realizacją, planowanie i realizacja budżetu rocznego oraz długoterminowych planów finansowych;
  • Współodpowiedzialność za efektywne zarządzanie organizacją, antycypowanie ryzyka biznesowego oraz finansowego;
  • Nadzór na sprawozdawczością finansową, podatkami oraz płynnością spółki, odpowiedzialność za kontrolę wewnętrzną;
  • Bliska współpraca z dyrektorami działów operacyjnych w celu zapewnienia i poprawy efektywności biznesowej, optymalizacji procesów oraz struktury firmy;
  • Odpowiedzialność za wsparcie planowania oraz kontrolę sprzedaży i efektywności wskaźników finansowych;
  • Odpowiedzialność za rozbudowę narzędzi oraz optymalizację procesów kontrolnych oraz raportowania;
  • Ocena projektów inwestycyjnych oraz udział w akwizycjach; 
  • Nadzór nad pracą podległych zespołów finansowo - księgowych, 20+ osób;
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi w tym audytorami, bankami i innymi instytucjami finansowymi.
 

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, rachunkowość, ekonomia), dodatkowe kwalifikacje zawodowe z dziedziny finansów/zarządzania: CIMA, ACCA, MBA lub Biegły Rewident będą atutem;
  • Min. 5-8 lat doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku, doświadczenie w zarządzaniu finansami średniego lub dużego przedsiębiorstwa;
  • Znajomość przepisów podatkowych, standardów raportowania zarządczego oraz bardzo dobra znajomość zagadnień z obszaru kontrolingu komercyjnego, rachunkowości i finansów;
  • Praktyczna znajomość systemów klasy ERP oraz doświadczenie w ich implementacji/optymalizacji będzie dodatkowym atutem, bardzo dobra znajomość MS Excel;
  • Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacji podatkowych oraz znajomość zasad oceny projektów inwestycyjnych;
  • Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji w zmieniających się warunkach przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi finansowych,
  • Silna orientacja biznesowa, terminowość w realizowaniu zadań, rozwinięte zdolności analityczne i umiejętność łączenia faktów;
  • Doświadczenie w budowaniu i efektywnym zarządzaniu zespołem;
  • Znajomość języka angielskiego.
 

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/01/2022
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry