HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta firmy z branży finansowej poszukujemy osoby na stanowisko:
CEO Personal Assistant
Miejsce pracy: Warszawa, Ochota
Numer Referencyjny: C/PA/05/2019
Obowiązki:
• Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne Zarządu;
• Organizowanie kalendarza Zarządu;
• Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
• Organizacja podróży służbowych;
• Współpraca z zewnętrznymi dostawcami produktów i usług;
• Organizacja, koordynacja i udział w spotkaniach, konferencjach i szkoleniach;
• Przygotowywanie i tłumaczenie dokumentów, prezentacji i raportów;
• Wsparcie administracyjne (wydatki służbowe);
• Wspieranie Zarządu u w codziennej pracy.
Wymagania:
• Biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie;
• Biegła znajomość MS Office oraz obsługa urządzeń biurowych;
• Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;
• Bardzo dobra organizacja i duża samodzielność w pracy;
• Wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu;
• Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-17:00;
• Pakiet benefitów pozapłacowych;
• Możliwość podnoszenia kompetencji i rozwoju zawodowego;
• Pracę w dynamicznym przyjaznym środowisku.