
W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Category Manager - marketing
Miejsce pracy: KatowiceWe współpracy z naszym Klientem - wiodącym europejskim dostawcą części zamiennych i akcesoriów do pojazdów, poszukujemy osoby gotowej objąć stanowisko Category Managera - marketing.
Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- budowanie i implementację strategii zakupowej w ramach przypisanej kategorii włączając:
współpracę z agencjami reklamowymi, współpracę z mediami, usługi związane z pozycjonowaniem marki na rynku, działania promocyjne, usługi związane z analizą danych rynkowych, digital/e commerce, organizacja wydarzeń,
- analizę portfolio dostawców, porównywanie opcji dostępnych na rynku, wybór najbardziej optymalnych,
- prowadzenie przetargów i negocjacji w celu optymalizacji umów/warunków z podmiotami zewnętrznymi,
- współpraca z zespołami zakupowców zlokalizowanymi w poszczególnych krajach Europy.
Wymagania:
- doświadczenie w obszarze zakupów- preferowane w zakresie analogicznej grupy kategorii,
- biegły poziom języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku z ekspozycją na szerokie spektrum interesariuszy,
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.
Korzyści:
- możliwość objęcia samodzielnego stanowiska z realnym wpływem na strategie zakupową organizacji,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- praca w modelu hybrydowym (2dni HO/tydzień),
- atrakcyjna lokalizacja biura,
- pakiet benefitów: opieka medyczna, multikafeteria, ubezpieczenie na życie, nauka języka angielskiego.
