#

Category Manager - magazynowanie i transport

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Category Manager - magazynowanie i transport

Miejsce pracy: Katowice
7-20-69316

We współpracy z naszym Klientem - wiodącym europejskim dostawcą części zamiennych i akcesoriów do pojazdów, poszukujemy osoby gotowej objąć stanowisko Category Managera - kategorii magazynowanie i transport.

Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- budowanie i implementację strategii zakupowej w ramach przypisanych kategorii,
- analizę portfolio dostawców, porównywanie opcji dostępnych na rynku, wybór najbardziej optymalnych,
- prowadzenie przetargów i negocjacji w celu optymalizacji umów/warunków z podmiotami zewnętrznymi,
- osiąganie oszczędności zgodnie z planami strategii zarządzania kategoriami.

Wymagania:
- doświadczenie (min. 4 letnie) w obszarze zakupów- preferowane w zakresie analogicznych kategorii,
- biegły poziom języka angielskiego,
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku z ekspozycją na szerokie spektrum interesariuszy,
- rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
- nastawienie na poszukiwanie rozwiązań.

Korzyści:
- możliwość objęcia samodzielnego stanowiska z realnym wpływem na strategie zakupową organizacji,
- ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- praca w modelu hybrydowym (2-3 dni HO/tydzień),
- atrakcyjna lokalizacja biura,
- pakiet benefitów: opieka medyczna, multikafeteria, ubezpieczenie na życie, nauka języka angielskiego.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi