Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 05/03/2021.

Call center team leader

Ożarów Mazowiecki, mazowieckie

InterKadra Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • rekrutacja i onboarding nowych pracowników,
  • kontrola wyników pracy zespołu, wsparcie i motywacja podległych pracowników,
  • zapewnianie właściwego poziomu utylizacji zespołu,
  • współpraca z innymi działami, również zagranicznymi,
  • dbanie o wyposażenie zespołu w niezbędne narzędzia pracy.

Oczekujemy:

  • doświadczenia w obsłudze klienta, najlepiej telefonicznej oraz mailowej,
  • doświadczenia w kierowaniu zespołem,
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
  • elastyczności i umiejętności reagowania na nieoczekiwane sytuacje,
  • pozytywnego nastawienia, wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności przywódczych.

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie na umowę o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
  • ciekawą, niemonotonną pracę, która stawia ciekawe wyzwania,
  • udział w projekcie wdrożenia zagranicznej marki na rynek polski,
  • możliwość poszerzania swoich kompetencji,
  • system benefitów,
  • wynagrodzenie na poziomie min. 8000 zł brutto - zależnie od doświadczenia i kompetencji.

Prezentacja firmy

InterKadra to Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego z 13-letnim... doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania!

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
06/02/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing
do góry