Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/06/2018.

Business Development Specialist (kanał tradycyjny)

Gödöllő, zagranica

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • bieżąca obsługa obecnych klientów firmy oraz podejmowanie działań sprzedażowych na podległym regionie,
  • zarządzanie obszarem sprzedaży oraz stałe poszerzanie sieci sprzedaży,
  • przygotowanie umów handlowych oraz rozwój sprzedaży u obecnych klientów,
  • wdrażanie strategii sprzedaży i standardów firmy u nowych klientów,
  • realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, poprzez skuteczne prowadzenie procesów negocjacyjnych i sprzedażowych,
  • regularne przedstawianie klientom rezultatów podejmowanych wspólnie działań oraz utrzymywanie relacji z klientami budując atmosferę współpracy i wspólnego osiągania sukcesów.

Wymagania:
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, poparte osiągnięciami zawodowymi (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach o profilu spożywczym),
  • dobra znajomość specyfiki funkcjonowania rynku FMCG oraz umiejętność budowania relacji z klientami,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • nastawienie na realizacje wyznaczonych celów sprzedażowych oraz umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
  • motywacja do rozwijania kompetencji sprzedażowych oraz ciągłego uczenia się,
  • wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu handlu i/lub sprzedaży,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne umożliwiające nawiązywanie i budowanie długofalowych kontaktów biznesowych oraz zdolności negocjacyjne, oraz zorientowanie na realizacje celów,
  • prawo jazdy kat. B oraz znajomość obsługi komputera (MS Office).

Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku o międzynarodowym kapitale,
  • konkurencje wynagrodzenie składające się z podstawy i premii uzależnionej od wyników pracy oraz pakiet socjalny,
  • niezbędne do wykonywania pracy narzędzia (laptop, telefon, samochód itp),
  • codzienne wyzwania zawodowe oraz realne możliwości rozwoju zawodowego,
  • kompleksowe szkolenie wdrażające oraz przygotowujące do wykonywania obowiązków służbowych.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
19/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
Zapisz ofertę
do góry