Konica Minolta Business Solutions Polska
Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:
Business Development Manager
Miejsce pracy: ŁódźZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Wsparcie w procesie sprzedaży rozwiązań Konica Minolta do Klientów z branży produkcyjnej;
- Identyfikacja potrzeb oraz analiza procesów biznesowych Klientów w zakresie druku i przetwarzania dokumentów;
- Doradztwo w zakresie produktów i usług dotyczących rozwiązań elektronicznego obiegu dokumentów oraz systemów druku produkcyjnego;
- Prowadzenie analiz biznesowych, warsztatów oraz przygotowanie ofert dla Klientów;
- Ścisła współpraca z Klientami oraz zespołem handlowym w fazach projektowania rozwiązania;
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami;
- Poszukiwanie rozwiązań mogących usprawnić procesy biznesowe i współpracę z Klientami;
WYMAGANIA:
- Wykształcenie wyższe (mile widziani absolwenci kierunków technicznych, ekonomii, zarządzania);
- Co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (jako Analityk Biznesowy/ Key Account Manager/ Business Consultant);
- Umiejętność przeprowadzenia analizy biznesowej;
- Znajomość rynku oraz procesów biznesowych funkcjonujących w firmach z branży produkcyjnej;
- Umiejętność prowadzenia profesjonalnej komunikacji zarówno z Klientami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi;
- Doskonałe zdolności analityczne oraz umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów;
- Umiejętność szybkiego uczenia się oraz dbałość o szczegóły;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Czynne prawo jazdy kat. B oraz gotowość do odbywania podróży służbowych;
OFERUJEMY:
- Atrakcyjny system premiowy, uzależniony od realizacji założonych celów;
- Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez Firmę, w tym dla członków najbliższej rodziny;
- Możliwość korzystania z karty sportowej dofinansowanej przez Firmę;
- Nowoczesne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy (z możliwością wykorzystania ich do celów prywatnych);
- Możliwość kreowania i rozwoju strategii sprzedaży u lidera w swojej branży;
PROCES REKRUTACJI:
- Wybrane osoby zapraszane są na rozmowy rekrutacyjne ze specjalistą HR oraz przyszłym przełożonym.
- W ramach rozmów mogą pojawić się elementy testowe (studia przypadków, testy analityczne).
- Wybór najlepszego kandydata zostanie dokonany w oparciu o kompleksową ocenę wyników rozmowy oraz aplikacji kandydata.
- Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy, otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia).
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.