Business Development Manager
Kraków Business Development Manager
Kraków
NR REF.: 1132408
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest międzynardowa firma produkcyjna branży paliwowej.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych klientów firmy oraz rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi w południowej części kraju. Do zakresu zadań należeć będzie: realizacja założonych rozwoju sieci, organizacja i prowadzenie spotkań z partnerami w celu nawiązania współpracy, wspieranie zespołu w opracowywaniu ofert, monitorowanie oraz analizowanie rynku, współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające doświadczenie zawodowe w rozwijaniu sieci franczyzowych. Niezmiernie ważna będzie dla nas znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (używany w komunikacji wewnętrznej). W Twojej przyszłej pracy istotna będzie znajomość pakietu MS Office, czynne prawo jazdy kategorii B. oraz samodzielność i dobra organizacja pracy.
Co zyskujesz?
Realny wpływ na budowę strategii sprzedaży. Wynagrodzenie podstawowe oraz premie. Pracę dla marki znanej marki. Praca w systemie Home Office, samochód służbowy (również do użytku prywatnego), stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pakiet benefitów pozapłacowych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Kraków
NR REF.: 1132408
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest międzynardowa firma produkcyjna branży paliwowej.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych klientów firmy oraz rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi w południowej części kraju. Do zakresu zadań należeć będzie: realizacja założonych rozwoju sieci, organizacja i prowadzenie spotkań z partnerami w celu nawiązania współpracy, wspieranie zespołu w opracowywaniu ofert, monitorowanie oraz analizowanie rynku, współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające doświadczenie zawodowe w rozwijaniu sieci franczyzowych. Niezmiernie ważna będzie dla nas znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (używany w komunikacji wewnętrznej). W Twojej przyszłej pracy istotna będzie znajomość pakietu MS Office, czynne prawo jazdy kategorii B. oraz samodzielność i dobra organizacja pracy.
Co zyskujesz?
Realny wpływ na budowę strategii sprzedaży. Wynagrodzenie podstawowe oraz premie. Pracę dla marki znanej marki. Praca w systemie Home Office, samochód służbowy (również do użytku prywatnego), stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę), pakiet benefitów pozapłacowych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.