Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/04/2020.

Opis stanowiska pracy

Business Development Manager
Katowice
NR REF.: 1135047

Twoja następna firma

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z polskim kapitałem w związku z rozwojem struktur sprzedaży poszukujemy Kandydatów na stanowisko Business Development Managera

Twoje następne stanowisko

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi w branży AERO/lotniczej. Do zakresu zadań należeć będzie: realizacja założonych planów strategicznych, organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy, monitorowanie oraz analizowanie rynku, współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające doświadczenie zawodowe w odpowiedzialności za sprzedaża do klientów sektora OEM związanych z branżą lotniczą. Niezmiernie ważna będzie dla nas znajomość języka angielskiego oraz gotowość do częstych wyjazdów służbowych. W Twojej przyszłej pracy istotna będzie dojrzałość biznesowa, wiedza merytoryczna dot. rynku oraz umiejętnosć myślenia strategicznego.

Co zyskujesz?

Realny wpływ na budowę strategii sprzedaży. Wynagrodzenie podstawowe oraz premie. Możliwość pracy w systemie Home Office, samochód służbowy (również do użytku prywatnego), stabilne warunki zatrudnienia w firmie o silnej pozycji rynkowej (umowa o pracę), pakiet benefitów pozapłacowych.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
03/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry