
Business Development Manager (retail)
KatowiceBusiness Development Manager (retail)
Katowice
NR REF.: 1147938
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest firma świadcząca usługi Facility Managment.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych klientów firmy oraz rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi w krajach Europy Zachodniej. Do zakresu zadań należeć będzie: opracowywanie i implementacji strategii sprzedażowej, prowadzenie spotkań z klientami, opracowywanie ofert, monitorowanie oraz analizowanie rynku, współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające doświadczenie handlowe, doświadczone w pracy na rynkach exportowych z klientami z retail. Szczególnie mile widziany obszar fashion. Niezmiernie ważna będzie dla nas znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. W Twojej przyszłej pracy istotna będzie gotowość do dobywania podróży służbowych. Ważny bedzie również zmysl techniczny dlatego istotne będzie Twoje wykształcenie lub doświadczenie zawodowe w branżach technicznych lub związane z obszarem Facility Managmentu. Niezbędne będzie czynne prawo jazdy kategorii B. oraz samodzielność i dobra organizacja pracy.
Co zyskujesz?
Umowę o pracę, od zaraz w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku. Wynagrodzenie podstawowe oraz premie. Możliwość pracy w systemie Home Office, pakiet benefitów pozapłacowych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Katowice
NR REF.: 1147938
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest firma świadcząca usługi Facility Managment.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę dotychczasowych klientów firmy oraz rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długotrwałych relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi w krajach Europy Zachodniej. Do zakresu zadań należeć będzie: opracowywanie i implementacji strategii sprzedażowej, prowadzenie spotkań z klientami, opracowywanie ofert, monitorowanie oraz analizowanie rynku, współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Do aplikowania zachęcamy osoby posiadające doświadczenie handlowe, doświadczone w pracy na rynkach exportowych z klientami z retail. Szczególnie mile widziany obszar fashion. Niezmiernie ważna będzie dla nas znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. W Twojej przyszłej pracy istotna będzie gotowość do dobywania podróży służbowych. Ważny bedzie również zmysl techniczny dlatego istotne będzie Twoje wykształcenie lub doświadczenie zawodowe w branżach technicznych lub związane z obszarem Facility Managmentu. Niezbędne będzie czynne prawo jazdy kategorii B. oraz samodzielność i dobra organizacja pracy.
Co zyskujesz?
Umowę o pracę, od zaraz w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku. Wynagrodzenie podstawowe oraz premie. Możliwość pracy w systemie Home Office, pakiet benefitów pozapłacowych.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
