#

Business Development Manager/Key Account Manager – partnerzy biznesowi/affinity/

HAYS

Warszawa, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Business Development Manager/Key Account Manager – partnerzy biznesowi/affinity/
Warszawa
NR REF.: 1179994

Dla nowoczesnej firmy działającej na styku nowych technologii i produktów finansowych, prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Business Development Manager/Key Account Manager – partnerzy biznesowi/affinity/B2B2C

Lokalizacja biura: Warszawa z możliwością pracy z innych miejsc w Polsce

Do najważniejszych zadań zatrudnionej osoby należeć będzie:

 

  • rozbudowa portfela partnerów biznesowych w kanale affinity – nawiązywanie współpracy z takimi firmami jak na przykład sieci detaliczne, dostawcy usług masowych, e-commerce, firmy telekomunikacyjne, instytucje finansowe
  • rozpoznawanie potrzeb partnerów, doradztwo i uczestnictwo w wypracowywaniu optymalnych rozwiązań szytych na miarę, negocjowanie warunków współpracy i obsługa partnerów biznesowych – nowych i wcześniej pozyskanych
  • utrzymanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi
  • sprzedaż programów ubezpieczeniowych oraz innych usług partnerom korzystającym z narzędzi i systemów do sprzedaży na odległość poprzez zdalne kanały dystrybucji oraz call center i strony internetowe
  • prezentowanie oferty oraz negocjowanie warunków współpracy w procesach przetargowych lub zapytaniach ofertowych
  • ścisła współpraca z innymi pracownikami z takich obszarów biznesowych jak: sprzedaż, likwidacja szkód, finanse, prawo przy tworzeniu/modyfikacji produktów dla partnerów
  • monitorowanie wyników sprzedażowych realizowanych przez partnerów
  • realizacja planów sprzedażowych.


 

Firma oczekuje:  

 

  • ugruntowanego doświadczenia zawodowego w rozwoju sprzedaży w modelu B2B2C i/lub B2B do różnorodnych sektorów oraz wymiernych osiągnięć w pozyskiwaniu partnerów biznesowych/klientów firmowych i rozwoju współpracy z nimi zdobytych w sektorze usług, np. w instytucjach finansowych, sieciach handlowych, firmach AGD/RTV, telekomach, firmach brokerskich
  • świetnych umiejętności komunikacyjnych, negocjacyjnych, prezentacyjnych, orientacji na cel oraz umiejętności budowy solidnych relacji biznesowych
  • energii w działaniu, elastyczności, wychodzenia z inicjatywą i umiejętności współpracy
  • przynajmniej dobrej znajomości języka angielskiego. 

 


Firma oferuje

  • ciekawą pracę pełną wyzwań w przyjaznym i elastycznym środowisku pracy w międzynarodowej firmie oferującej innowacyjne, przydatne i proste rozwiązania 
  • umowę o pracę z premią roczną
  • elastyczne podejście do miejsca pracy – biuro/home office
  • samochód służbowy z miejscem parkingowym
  • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, karta Multisport, zajęcia językowe.
     

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Prezentacja firmy

Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/12/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi