Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Business Client Administrator with GERMAN
Miejsce pracy: ŁódźYour tasks:
- Providing support for German-speaking business Clients
- Analyzing problems related to order management, providing corrective resolutions
- Contacting via phone & e-mail
Requirements:
- Fluent German (B2) and communicative English (B1)
- Previous experience with in customer service area as an asset
- Strong organizational skills with the ability to prioritize effectively
- Excellent communication skills and the ability to interact professionally with a diverse group of clients
Our Clients offers:
- Attractive salary and an interesting package of benefits,
- The ability to constantly improve professional qualifications in the international environment,
- A clear path of professional development towards an expert or leadership side,
- The ability to improve language skills inside the organization,
- Interesting trainings tailored to the needs of employees.