Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Brand manager

Miejsce pracy: Żory
7-19-60211

Wraz z naszym Klientem - firmą produkcyjną działająca w sektorze FMCG, w związku z rozwojem struktur działu marketingu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Brand managera

Zakres obowiązków:
- tworzenie oraz realizacja strategii marketingowej,
- zarządzanie jedną z przewodnich marek firmy,
- opracowywanie oraz realizacja kampanii reklamowych,
- tworzenie materiałów promocyjnych oraz marketingowych,
- zarządzanie budżetem na działania marketingowe,
- monitorowanie rynku oraz analiza trendów.

Wymagania:
- min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania produktami,
- preferowane doświadczenie w branży FMCG lub pokrewnych,
- wykształcenie wyższe,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.

Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w branży FMCG,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B,
- atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa oraz premia),
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- elastyczne godziny prac oraz możliwość pracy częściowo zdalnej.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi