Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Brand Manager

Miejsce pracy: Katowice
7-19-60699

Wraz z naszym Klientem budujemy nową jednostkę w Katowicach. Centrum biznesowe dedykowane będzie obsłudze szerokiego spektrum procesów włączając: marketing, księgowość, IT, wsparcie administracyjne.

W związku z rozwojem międzynarodowych struktur działu marketingu poszukujemy osób na stanowisko:

Brand Managera (100% pracy zdalnej)

Zakres obowiązków:
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej,
- zarządzanie produktami na rynku europejskim,
- wsparcie dla Managera w koordynacji pracy zespołu marketingowego,
- tworzenie materiałów komunikacyjnych.
- przygotowywanie analiz, prezentacji oraz monitorowanie rynku

Wymagania:
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu produktami,
- doświadczenie w firmach produkcyjnych/dystrybucyjnych z obszaru motoryzacyjnego, elektrycznego, hydraulicznego lub pokrewne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2 – warunek konieczny),
- preferowane wykształcenie wyższe,
- samodzielność i inicjatywność w działaniu,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.

Korzyści:
- szansa dołączenia do nowo tworzonych struktur centrum biznesowego,
- samodzielne stanowisko z możliwością realizowania swojego potencjału,
- realna możliwość rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem organizacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- stabilność zatrudnienia w firmie będącej liderem w swojej branży.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi