#

Brand Manager Export - rekrutacja online

HRK S.A.

Kraków, małopolskie

HRK S.A.

Dla jednego z naszych klientów obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Brand Manager ExportMiejsce pracy: Kraków

Zadania:

  • Uczestnictwo w tworzeniu strategii biznesowej firmy w Polsce poprzez wkład związany z obszarem marketingu po to, by minimalizować ryzyka i maksymalizować prawdopodobieństwo jej rozwoju i wdrożenia w optymalnej formie zapewniającej realizację długo- i krótkoterminowych celów biznesowych.
  • Współtworzenie 3-letnich strategii marketingowych (MTP, OGSM) oraz opracowywanie i wdrażanie rocznych planów marketingowych (Brand Plan).
  • Zarządzanie portfelem przydzielonej marki poprzez definiowanie i egzekucję działań marketingowych obejmujących: definicję optymalnego portfolio produktów danych marek dla danego kraju eksportowego, wprowadzanie nowych produktów, politykę  cenową, promocję rozumianą jako działania budujące wizerunek marki wśród konsumentów oraz działania bezpośrednio wspierające rotacje produktów (np. promocje konsumenckie, konkursy konsumenckie).
  • Współtworzenie kalendarza marketingowego określającego konsumenckie aktywności marketingowe i współtworzenie kalendarza trade marketingowego dotyczące przydzielonej marki i/lub produktów.
  • Projektowanie i nadzór nad przeprowadzaniem badań konsumenckich mających na celu minimalizację ryzyka podejmowanych decyzji marketingowych.
  • Zarządzanie budżetem marketingowym przydzielonym danej marce i/lub produktom w celu ich optymalizacji oraz kontroli poziomu tych wydatków.
  • Analiza otoczenia rynkowego oraz monitorowanie działań konkurencji.
  • Realizacja innych zadań bieżących przydzielonych przez bezpośredniego przełożonego.
  • Ścisła współpraca z działami firmy w celu skutecznej realizacji projektów interdyscyplinarnych, w szczególności z działem sprzedaży w celu realizacji bieżących działań marketingowych i trademarkrtingowych.
  • Przestrzeganie prawa w podejmowanych działaniach i prowadzenie koniecznej dokumentacji w celu zapewnienia „know how” w firmie i bezpieczeństwa firmy i Zarządu, obejmującej w szczególności całość korespondencji z Klientami, notatki ze spotkań, raporty, dokumentację strategiczną i inne.
  • Promowanie dobrego imienia firmy i dobrych relacji z klientami i kooperantami.

Wymagania:

  • Min. 3 letnie doświadczenie w marketingu FMCG w tym międzynarodowych korporracjach.
  • Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych na rynkach exportowych tj. Ukraina, Białoruś, Rosja.
  • Znajomość języka rosyjskiego na poziomie biegłym- warunek konieczny!
  • Prawo jazdy kat.B.
  • Samodzielność, komunikatywność, kreatywność.

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży FMCG.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premiowe.
  • Opieke medyczną.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi