Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/04/2021.

Opis stanowiska pracy

7-19-60211

Wraz z naszym Klientem - firmą produkcyjną działająca w sektorze FMCG, w związku z rozwojem struktur działu marketingu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Brand managera

Zakres obowiązków:
- tworzenie oraz realizacja strategii marketingowej,
- zarządzanie jedną z przewodnich marek firmy,
- opracowywanie oraz realizacja kampanii reklamowych,
- tworzenie materiałów promocyjnych oraz marketingowych,
- zarządzanie budżetem na działania marketingowe,
- monitorowanie rynku oraz analiza trendów.

Wymagania:
- min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania produktami,
- preferowane doświadczenie w branży FMCG lub pokrewnych,
- wykształcenie wyższe,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.

Korzyści:
- możliwość rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem w branży FMCG,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę B2B,
- atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa oraz premia),
- bogaty pakiet benefitów pozapłacowych,
- elastyczne godziny prac oraz możliwość pracy częściowo zdalnej.

Prezentacja firmy

Grafton Recruitment jest światowej klasy firmą rekrutacyjną. Posiada oddziały w 14... krajach, takich jak Wielka Brytania, Irlandia, Chile, Czechy, Słowacja, Węgry, Polska, Litwa, Rosja, Portugalia, Francja, Belgia, Turcja i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Grafton Recruitment Polska został założony w 1997 roku. Oferujemy zatrudnienie stałe, umowy i pracowników czasowych różnych branży.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
16/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca , Praca Top management
do góry