Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 29/03/2020.

Opis stanowiska pracy

Branch Manager
Katowice
NR REF.: 1133633

Twoja następna firma

Naszym klientem jest firma będąca producentem sprzętu AGD.

Twoje następne stanowisko

Dla naszego Klienta poszukujemy doświadczonej osoby w zarządzaniu sklepem, zespołem oraz procesami sprzedażowymi. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prowadzenie jednego ze śląskich oddziałów firmy, budowę zespołu, współtworzenie i realizację strategii orazoptymalizację rentowności sklepu. Do zadań należeć będzie również prowadzenie różnego typu analiz (konkurencji, opini klientów, konwersji).

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?

Do aplikowania zapraszamy osoby posiadające doświadczenie w roli kierowniczej, w branży retail (wymóg konieczny). Doświadczone w prowadzeniu zespołów sprzedażowych. Poszukujemy osób nastawionych na rozwój, dla których praca to również pasja. Bardzo ważna będzie dla nas znajomość branży sprzętów gospodarstwa domowego (jednak nie konieczne), wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, otwartość na zmiany oraz biznesowa postawa. Niezbędna na tym stanowisku będzie znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (głównie w ramach komunikacji wewnętrznej).

Co zyskujesz?
Pracę dla firmy z ugruntowaną i cenioną marką, realny wpływ na rozwój firmy, umowę o pracę, stabilne zatrudnienie oraz pakiet benefitów pozapłacowych.

Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.

Prezentacja firmy

Dywizja skupia się na wyszukiwaniu najlepszych kandydatów z dziedziny marketingu,... sprzedaży i logistyki. Swoją ofertę kierujemy do firm z sektora dóbr konsumpcyjnych, sieci handlowych, sieci elektro, operatorów logistycznych, a także firm z sektora RTV/AGD.
Dywizja HAYS Sales & Marketing to zespół doświadczonych konsultantów, dla których najważniejsza jest dobra komunikacja z Klientem i skuteczność działań.
Naszymi Klientami są międzynarodowe korporacje oraz firmy lokalne. Wspieramy w rekrutacjach agencje reklamowe i public relations, agencje badania rynku i opinii oraz firmy świadczące usługi marketingu bezpośredniego. Naszym celem jest pozyskiwanie najlepszych specjalistów oraz menedżerów z sektorów, w których działamy. Nasi Klienci mogą również liczyć na aktualne dane na temat zmian i sytuacji na rynku pracy. Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
Konsultanci HAYS Sales & Marketing dzięki stałemu kontaktowi z kandydatami są w stanie szybko odpowiedzieć na potrzeby Klientów na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż - Account Management
do góry