#

BHP Manager z j. angielskim - branża przemysłowa

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Sosnowiec, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

BHP Manager z j. angielskim - branża przemysłowa

Miejsce pracy: Sosnowiec
7-18-70235

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży przemysłowej, w związku z dalszym rozwojem grupy klientów, nowymi inwestycjami i rozbudową działu BHP i Ochrony Środowiska poszukujemy Kandydata, który chciałby dołączyć do zespołu i rozpocząć pracę na stanowisku: BHP Manager.




Zakres obowiązków:

- realizacja zadań służby BHP wymienionych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
- koordynacja i udział w projektach z zakresu BHP,
- monitorowanie i egzekwowanie przestrzegania przez pracowników zakładu obowiązujących przepisów prawa, postanowień wewnętrznych, wymagań korporacyjnych, regulaminów, procedur i instrukcji,
- opracowywanie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków prac,
- udział w audytach korporacyjnych oraz realizacja i monitorowanie działań po audytowych,
- inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,
- wdrażanie korporacyjnych standardów BHP,
- prowadzenie szkoleń wstępnych oraz organizacja i koordynowanie szkoleń okresowych pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków, a także kontrola realizacji tych wniosków,
- ewidencja oraz kontrola nad przeprowadzanymi pomiarami środowiska pracy,
- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego,
- współpraca i wsparcie działu Ochrony Środowiska.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe wykształcenie techniczne i kierunkowe studia podyplomowe,
- doświadczenie na stanowisku Managera ds. BHP zdobyte w środowisku produkcyjnym/przemysłowym,
- dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację ustną i pisemną (warunek konieczny),
- dobra znajomość przepisów w zakresie BHP i PPOŻ,
- mile widziane uprawnienia Inspektora PPOŻ,
-praktyczna znajomość pakietu MS Office.

Korzyści:
- praca w międzynarodowym środowisku przy realizacji ciekawych pod względem technicznym projektów,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych dzięki merytorycznemu wsparciu ekspertów posiadających wieloletnie doświadczenie w branży,
- możliwość stałego podnoszenia kompetencji językowych (kursy językowe, anglojęzyczne środowisko pracy),
- praca w rozpoznawanej, stabilnej firmie, znajdującej się w fazie dużego wzrostu i poszerzania gamy produktów oraz odbiorców,
- bogaty pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna dla pracowników i członków rodzin, karta Sport, okazjonalne karty podarunkowe )
atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (dofinansowanie wypoczynku, kolonie i obozy dla dzieci, wyprawki szkolne, spotkania integracyjne),
- bogaty pakiet szkoleń.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi