W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Benefits Program & Compensation Specialist
Miejsce pracy: KatowiceWe współpracy z naszym Klientem - amerykańską firmą IT, której centrum R&D znajduje się w Katowicach - poszukujemy osoby na stanowisko Benefits Program & Compensation Specialist.
Działalność Klienta skupia się na obszarze automatyzacji procesów biznesowych dla firm z różnych branż (w tym dla organizacji rządowych w USA - włączając NASA!).
Miejsce pracy: Katowice, z możliwością pracy zdalnej.
Forma współpracy: zatrudnienie przez Agencję w oparciu o umowę o pracę, później zatrudnienie bezpośrednie przez Klienta.
Osoba na stanowisku Benefits Program & Compensation Specialist odpowiedzialna będzie za:
- zgłaszanie nowych i obecnych pracowników do programów świadczeń i planów emerytalnych (opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, PPK),
- odpowiadanie na zapytania o świadczenia ze strony pracowników,
- wprowadzanie i aktualizowanie zapisów do planu w programie HRM, informowanie usługodawców o nowych zapisach i zmianach,
- wprowadzenie świadczeń i potrąceń do systemu w celu aktualizacji listy płac pracowników,
- uczestniczenie w procesie przeglądu i oceny wydajności programów świadczeń,
- zarządzanie urlopami pracowników,
- obsługa i dokumentacja roszczeń dotyczących potencjalnych urazów pracowników w miejscu pracy,
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie zgodności zgłoszeń,
- dokumentowanie i utrzymywanie procedur administracyjnych dla powierzonych zadań.
Wymagania:
- co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w dużej firmie,
- znajomość różnych typów benefitów ze szczególnym uwzględnieniem planów emerytalnych,
- dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację,
- biegłość w obsłudze programów MS Office,
- dobre umiejętności komunikacyjne, zdolność utrzymywania dobrych relacji z członkami zespołu, jak również zachowania profesjonalizmu wobec osób spoza działu.
Korzyści:
- możliwość poszerzania swojego doświadczenia w obszarze świadczeń w środowisku międzynarodowym,
- ekspozycja na kontakty z pracownikami,
- możliwość nawiązywania relacji biznesowych z kontahentami,
- pakiet benefitów pozapłacowych.