W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Back-Office Specialist Talent & Learning (English + any other foreign language)
Miejsce pracy: PoznańDla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, lidera w swojej branży, poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku: Back-Office Specialist Talent & Learning with English + any other foreign language
Obowiązki:
- Administracja HR; wsparcie wydajnego i skutecznego dostarczania procesów Talent/Learning (np. procesy talentowe, administracja szkoleniowa, administracja zarządzania wynikami),
- Współpraca na poziomie globalnym SSC, udzielanie odpowiedzi na zapytania związane z HR od pracowników i menedżerów biznesowych,
- Wsparcie raportowania w zakresie talentów i Learningu (w ścisłej współpracy z SSC Global Reporting Hub),
- Dostarczanie szkoleń specyficznych dla danego kraju/jednostki biznesowej/globalnego biura,
- Codzienna współpraca z odpowiednimi współpracownikami (np. Front Office, Teamlead),
- Rozwiązywanie zadań i problemów ad-hoc,
- Wspieranie ciągłego doskonalenia procesów zarządzania talentami i Learningu w ścisłej współpracy z globalnymi koordynatorami procesów,
- Aktywne zaangażowanie w projekty międzydziałowe,
- Bieżąca współpraca z Klientem zagranicznym w języku angielskim.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe w dziedzinie HR, zarządzania biznesem, nauk społecznych lub inny pokrewny kierunek,
- Doświadczenie zawodowe w środowiskach HR Shared Service,
- Biegła znajomość języka angielskiego oraz bardzo dobra znajomość innego języka (niemiecki, włoski, hiszpański, portugalski, francuski),
- Znajomość procesów zarządzania wydajnością i sukcesją,
- Znajomość i wcześniejsze doświadczenie w pracy z modułami SAP SuccessFactors Succession and Development, Performance & Goal Management lub innymi podobnymi systemami IT.
Korzyści:
- Międzynarodowe środowisko i aktywny udział w ambitnych projektach,
- Otwarta komunikacja na wszystkich poziomach hierarchii,
- Rozwój osobisty i zawodowy,
- Stabilna praca w przyjaznym zespole,
- Elastyczne godziny pracy,
- Możliwość pracy w trybie home office,
- Szkolenia i imprezy integracyjne,
- Atrakcyjny pakiet benefitów.