Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 01/08/2021.

Opis stanowiska pracy

Jeśli prowadzisz własne biuro rachunkowe albo właśnie zamierzasz przejść na swoje i oczekujesz pewnej, stałej współpracy i satysfakcjonującego wynagrodzenia, dającego Ci ponadto swobodę wyboru godzin i miejsca pracy to właśnie jest idealna oferta dla Ciebie :)

Atrakcyjny, samodzielny zakres pracy w ramach którego, przy pełnym wsparciu przełożonych i sympatycznych koleżanek oraz kolegów wykonywane są następujące czynności:

 

Prowadzenie dokumentacji kadrowej:

  • Przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników;
  • Konsultacja bieżących problemów kadrowo-płacowych z Klientami Kancelarii;
  • Sporządzanie dokumentacji ubezpieczeniowej dla pracowników wykonujących pracę zagranicą (A1);
  • Rozliczenia płacowe i ubezpieczeniowe dla pracowników delegowanych;
  • Wprowadzanie i monitorowanie informacji pracowniczych w systemie kadrowym;
  • Sporządzanie raportów rozliczeniowych dla ZUS, GUS i PFRON;
  • Sporządzanie listy płac (w tym wynagrodzenia, zasiłki chorobowe, opiekuńcze, potrącenia);
  • Rozliczanie czasu pracy;
  • Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS w ramach Programu Płatnika;
  • Sporządzanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych, naliczanie zobowiązań podatkowych;
  • Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne (dotyczących m.in. Fluktuacji, absencji, nadgodzin).
  • Budowanie relacji z pracownikami i dbanie o pozytywny wizerunek działu.

 

Oferujemy

  • zatrudnienie w ramach partnerskiej umowy współpracy
  • grupowe ubezpieczenie na życie + pakiet medyczny
  • elastyczny czas i miejsce pracy
  • pracę w młodym, pełnym energii i zapału, życzliwym zespole
  • wyjątkową, partnerską kulturę firmy
  • praca z wykorzystaniem najnowszych technologii
  • miejsce postojowe na firmowym parkingu
  • cappucino / latte macchiatto / espresso dostępne w każdej chwili ;-)

 

Wymagania

  • Dobra znajomość zagadnień kadrowo – płacowych oraz przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego;
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
  • Dobra znajomość systemów kadrowo-płacowych i pakietu MS OFFICE;
  • Znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej;
  • Dobra znajomość programu Płatnik;
  • Znajomość zasad bhp w zakresie dotyczącym obsługi pracowników;
  • Samodzielność, odpowiedzialność i sumienność w wykonywaniu swoich obowiązków;
  • Dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespole;

Prezentacja firmy

Nasza Kancelaria funkcjonuje od 1991 roku w Katowicach-Ochojcu przy ul. Fabrycznej 24... jako jedna z pierwszych Kancelarii prawno-podatkowych w województwie. W jej składzie osobowym znajdują się doradcy podatkowi, Leszek Knapczyk (wpis na listę Min.Fin. nr 2218), Andrzej Kopiec (wpis na listę Min.Fin. nr 2679), Adam Sochonos (wpis na listę Min.Fin. 2686) i Mariusz Loskot (wpis na listę Min.Fin. nr 2687). Prócz nich współpracują stale adwokaci i radcowie prawni a także eksperci z zakresu rachunkowości, kadr, płac, ubezpieczeń społecznych, ochrony środowiska oraz z innych dziedzin w zależności do bieżących potrzeb przedsiębiorców.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/07/2021
Wymiar etatu:
Obojętne
Rodzaj umowy:
Własna działalność gospodarcza
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Przedział wynagrodzenia:
3.000,00 zł - 12.000,00 zł / miesięcznie (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry