Opis stanowiska pracy


Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

audytor wewnętrzny

Al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizowanie zadań audytowych i prowadzenie czynności audytorskich (w tym: opracowanie programu zadania, ustalenie harmonogramu działania, dokonanie badania audytowego zgodnie z zasadami i trybem przewidzianym w przepisach prawa i standardach audytu wewnętrznego oraz metodyką pracy audytorskiej) w celu dostarczenia informacji i sprawdzenia poprawności oraz skuteczności funkcjonowania systemu kontroli zarządczej i oceny skuteczności mechanizmów kontroli zarządczej
  • wykonywanie czynności doradczych w celu przedstawienia opinii prowadzącej do usprawnienia funkcjonowania kontroli zarządczej Urzędu we wskazanym obszarze
  • sporządzanie sprawozdań w celu dostarczenia kierownikowi jednostki i kierownikowi audytowanej komórki organizacyjnej rzetelnych, obiektywnych i niezależnych ustaleń z audytu oraz zaleceń w sprawie usunięcia stwierdzonych uchybień lub wprowadzenia usprawnień w badanym obszarze
  • współuczestnictwo w aktualizowaniu procedur Zespołu (w tym: regulaminu wewnętrznego, karty audytu wewnętrznego) oraz w opracowywaniu rocznych planów audytu wewnętrznego na podstawie identyfikacji i analizy obszarów ryzyka w zakresie działania Urzędu w celu określenia zadań audytowych do przeprowadzenia w perspektywie rocznej i kilkuletniej
  • przeprowadzanie czynności sprawdzających w celu przygotowania informacji o zakresie i sposobie realizowania zaleceń i wniosków z przeprowadzonych zadań audytowych dla kierownika jednostki oraz kierownika audytowanej komórki organizacyjnej
  • rozpatrywanie, w przypadku wniesienia na piśmie przez kierownika jednostki lub kierownika audytowanej komórki, dodatkowych wyjaśnień lub umotywowanych zastrzeżeń do ustaleń stanu faktycznego, w celu pogłębionej analizy wszystkich zgromadzonych dowodów i obiektywnej oceny faktów
  • prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji poaudytowej (tj. akt stałych i bieżących) w celu zapewnienia, iż stosowana metodologia realizacji zadań w audycie realizowana jest zgodnie z unormowaniami wewnętrznymi, przepisami prawa, a realizacja zadań uwzględnia Międzynarodowe Standardy Profesjonalnej Praktyki Audytu Wewnętrznego
  • wydawanie opinii na temat funkcjonowania w WUW w Poznaniu kontroli zarządczej oraz proponowanie kierownikowi jednostki skutecznych mechanizmów naprawczych i kontrolnych w celu zwiększenia efektywności realizacji zadań i osiągania wyznaczonych celów


Warunki pracy

• praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
• zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą Urzędu
• konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
• stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
• budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
• drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
• stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
• pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nie są przystosowana dla osób niepełnosprawnych; z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przystosowanych do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich można korzystać w sąsiednim budynku B połączonych łącznikiem z budynkiem A
• budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych

Pracownikom oferujemy:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
• dodatek stażowy
• dodatkowe wynagrodzenie roczne
• nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
• możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i kursów językowych)
• dofinansowanie wypoczynku oraz różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
• możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
• pracę w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
• ruchomy system czasu pracy

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku, zgodnie z art. 78 ust. 4 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, nie może łączyć zatrudnienia w służbie cywilnej z mandatem radnego.
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne.
Wzór wymaganych oświadczeń zamieszczony jest pod adresem:
www.poznan.uw.gov.pl/sites/default/files/zalaczniki/wzor_oswiadczen_-_nabory.pdf
Oświadczenia należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
Kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru zostaną powiadomieni o ich terminie telefonicznie, drogą elektroniczną lub pocztową.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP WUW oraz w siedzibie Urzędu.
Oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia zakończenia naboru.
Dodatkowe informacje, w tym o kolejnych etapach naboru, można uzyskać pod nr tel. 61 854 19 91, 61 854 11 87.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
w samodzielnym przeprowadzaniu audytów wewnętrznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego określone w ustawie o finansach publicznych
  • wiedza z zakresu stosowania prawa zamówień publicznych, środków unijnych, rachunkowości budżetowej, finansów
  • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • asertywność
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i stresowych
  • umiejętność efektywnej komunikacji i negocjacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • studia podyplomowe z zakresu audytu wewnętrznego, kontroli finansowej, rachunkowości, zamówień publicznych lub kontroli zarządczej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o prywatności zamieszczoną na stronie Urzędu
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacji zawodowych do przeprowadzania audytu wewnętrznego określonych w ustawie o finansach publicznych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-16
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    06/11/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi