Telefoniczna i osobista rejestracja zgłoszeń pacjentów;
Telefoniczne potwierdzanie wizyt;
Udzielanie informacji (osobiście jak i telefonicznie) o zakresie usług świadczonych w przychodni;
Odpisywanie na maile pacjentów;
Przyjmowanie płatności, wystawianie faktur, obsługa terminala;
Nadzór i przekazywanie dokumentacji medycznej do archiwum oraz wydawanie dokumentacji medycznej pacjentom;
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty tradycyjnej;
Składanie zamówień, kontrola stanu magazynowego produktów;
Przyjmowanie dostarczanej przez pacjenta dokumentacji medycznej, jej odpowiednie opisywanie i dołączanie do elektronicznej dokumentacji medycznej.
Wysoka kultura osobista;
Bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne;
Umiejętność pracy w zespole;
Umiejętność pracy pod presją czasu;
Podejście pro-klienckie;
Podstawowa znajomość pakietu Ms Office;
Mile widziane doświadczenie w obsłudze pacjenta/klienta.
Przychodnia Lekarska ORLIK działa na rynku medycznym nieprzerwani... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.