Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Poznań

Twoje zadania:

  • koordynowanie pracą biura zarządu, kierowanie pracą sekretariatu
  • codzienne wsparcie członków zarządu ( np. zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja podróży służbowych, współpraca z centralą organizacji)
  • przygotowywanie raportów, analiz, prezentacji biznesowych, tłumaczeń, dokumentów, udział w spotkaniach biznesowych
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie i zapewnienie terminowości realizacji zadań
  • współpraca z interesariuszami wewnętrznymi i zewnętrznymi

Czego oczekujemy:

  • min. 2-3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego- min. B2 w mowie i piśmie
  • swobodna obsługa narzędzi Ms Office ( Word, Power Point, Excel)
  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność planowania, wysoka kultura osobista

Benefity:

  • umowa o pracę
  • opieka medyczna
  • multisport
  • premia świąteczna
  • elastyczne godziny pracy, praca stacjonarna przy zarządzie
  • dofinansowanie do kursów/ szkoleń
  • program poleceń pracowników

 

 

W celu złożenia aplikacji prosimy o kliknięcie przycisku 'Aplikuj teraz' i postępowanie zgodnie z instrukcjami. W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym. Podane stawki wynagrodzeń są stawkami brutto, na podstawie badania wynagrodzeń Grafton Recruitment. Ostateczna wartość wynagrodzenia zależy od stopnia dopasowania kompetencji Kandydata do wymogów opisanych w ofercie. Oferty pracy Grafton Recruitment nie są ofertami w rozumieniu Kodeksu Cywilnego (podst. Prawna art. 66 i 71 K.C.). Uprzejmie informujemy, że zapoznajemy się ze wszystkimi aplikacjami, a kontaktujemy się z wybranymi osobami. Gwarantujemy dyskrecję.

 

Grafton Recruitment Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 20329.

Więcej podobnych ofert pracy na http://pl.grafton.com/pl/job-search


Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi