Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: 40-035 KatowiceObowiązki:
- Prowadzenie sekretariatu Zarządu,
- Pośredniczenie pomiędzy działem prawnym a Zarządem – przygotowywanie dokumentów do podpisu,
- Umawianie spotkań Zarządu, Rady Nadzorczej,
- Kontakt z Członkami RN, kontrolowanie ich rozliczeń.Przyjmowanie gości, organizacja spotkań,
- Obsługa email, programu Intens, MS Office,
- Współpraca z działem prawnym.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym zespole,
- doświadczenie w pracy z działem prawnym/dokumentacją prawną,
- doskonała organizacja pracy oraz samodzielność,
- komunikatywność oraz otwartość na potrzeby klienta,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista,
- proaktywność i dyspozycyjność,
- dobra znajomość pakietu MS Office.