Opis stanowiska pracy

Centralny Szpital Kliniczny UM w Łodzi zatrudni Asystentkę Dyrektora

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenie w prowadzeniu biura na zbliżonym stanowisku lub jako Asystentka Zarządu
  • Wykształcenie wyższe (przynajmniej I stopnia)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji w mowie i piśmie – warunek niezbędny
  • Biegła obsługa pakietu Office i urządzeń biurowych
  • Doskonała organizacja pracy i zaangażowanie w wykonywanie obowiązków

Obowiązki:

  • Wsparcie Dyrektora w codziennej pracy
  • Koordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Dyrekcją a pozostałymi pracownikami, działami i klinikami
  • Koordynacja bieżących spraw administracyjno-biurowych

Oferujemy:

  •  Długoterminową współpracę na podstawie umowy o pracę
  •  Wsparcie w okresie adaptacji
  •  Możliwość szkoleń i rozwój zawodowego
  • Kartę Multisport na atrakcyjnych warunkach

Prezentacja firmy

SPZOZ Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi <br/>... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/04/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Medycyna / Służba zdrowia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi