Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 06/07/2020.

Asystentka ds. Administracyjno-Księgowych

Gliwice, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę administracyjną biura, zarządzanie korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą, prowadzenie i obieg dokumentów, przygotowywanie i reagowanie pism oraz wsparcie działu księgowego w następujących zadaniach:

  • Pomoc w weryfikacji, dekretacji i księgowaniu dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • Wprowadzanie dokumentów do systemu kadrowo-płacowego,
  • Wsparcie w obszarze kadrowym, płacowym i administracji personalnej,
  • Stałą weryfikację obowiązujących przepisów,
  • Ścisła współpraca z pozostałymi działami firmy.

 

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera (Ms Office, Outlook, Internet),
  • Ukończony kurs kadrowo-płacowy (lub w trakcie) będzie bardzo istotnym atutem,
  • Znajomości obsługi programu Płatnik,
  • Umiejętności obsługi programu kadrowo-płacowego Optima- co będzie mile widziane,
  • Skrupulatności oraz zdolności analitycznego myślenia,
  • Pozytywnego nastawienia oraz podejmowania inicjatywy.

 

Pracodawca oferuje:

  • Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Przyjemną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Wsparcie i gruntowne wdrożenie w zakres obowiązków,
  • Przyjazne środowisko pracy wśród ekspertów w swojej dziedzinie.

 

Wymagania

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się zakładu produkcyjno-usługowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/06/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry